maandag 18 januari 2010

Award gekregen


Een award gekregen van Christa, jee wat leuk, ben zeer vereerd, bedankt meid.

De bedoeling is om 10 dingen te noemen waar ik blij van word, hier komens ze:

1. mijn dochter Lisa (mijn droom om moeder te worden heeft zij doen uitkomen!)
2. mijn hubbie Willem (die mijn steunt door dik en dun)
3. mijn huisdieren
4. mijn lieve vrienden en vriendinnen
5. scrappen (vooral op beurzen, in Spijkernisse en Doorn)
6. scrapshoppen (zijn eigenlijk ook nummer 7 tot 10 wahaa)
7. fotograferen (tja als je albums wilt maken.....)
8. computeren (voor het bloggen en cluppen)
9. op vakantie gaan met mijn gezin
10. het leven zelf, het is de moeite waard, ook als het even tegenzit.

Nu natuurlijk de zwaarste opgave, de Award moet doorgegeven worden aan 3 lieve blogdinnetjes

Als eerste aan Betina, om haar te feliciteren met haar nieuwe baan (en de kleine Bo)
De tweede is Anita, omdat ze net aan het bloggen is, en mij op weg heeft geholpen met het inkleuren met distressinkt
De derde is Lia, ze kan wel een opkikkertje gebruiken, ik hoop dat ze em leest.

Veel plezier ermee dames.

Lieve groetjes Amanda

4 opmerkingen:

Jolara zei

Gefeliciteerd ! GR Joyce

anita01 zei

Hai leuke meid,

Hi,hi, nou heb het gevonden hoor...vind het supertjes leuk...dank je hartelijk voor deze award. En uh....daar zijn wwe toch voor, om elkaar te helpen waar we kunnen met de heerlijke inktjes...leuk om te lezen echt waar...Kom je weer bij me kijken as beurs in Rijswijk, ik zit zaterdag midden in een *muiznplaag*....en ja ja speel weer met de inktjes hoor...heerlijk!

Warme groetjes,

Anita.

Ilonka zei

gefeliciteerd met je award.

gr Ilonka

Lia zei

Thanks Amanda ;o)
kon ik wel ff gebruiken!

knuff, Lia