zondag 15 juli 2012

NEW RELEASES AT DIGISTAMPS 4 JOY!!!


Vandaag is er weer een nieuwe releas bij Digistamps 4 Joy, en er zitten weer zulke leuke tussen. Zag mezelf wel voor een uitdaging staan hoor, kreeg leaves toebedeeld, en moest even achter mijn oren krabben wat ik hier mee aan moest, maar ben helemaal happy met het eindresultaat. Ik heb de digi 3 x uitgeprint en ingekleurd met copics. De papiertjes zijn van First Edition Paper, Sweet Owl, verder een bloem van Marianne Design gebruikt en 3 brads.

Today there's a new release at Digistamps 4 Joy, the new digi's are great once again. I was asked to do something with leaves.....oooh my that was quite a challenge, but Í'm so happy with how the card turned out. I printed the leave 3 times, colourd it with my copics. The papaers are from First Edition Paper, Sweet Owl, I used a flowerdie from Marianne Design and 3 brads.

I want to enter the card into the following challenges:

Joyful Stamper - anything goes
That Craft Place - anything goes

Bedankt voor je bezoekje, liefs Amanda

5 opmerkingen:

Corrie zei

je hebt er een prachtige kaart mee weten te maken

Groetjes Corrie

cornelie zei

Hij's heel mooi geworden!!! Kan me voorstellen dat je wel even moeite met dit stempel had maar het resultaat is schitterend! Groetjes, Cornelie

Jolanda zei

Wat een schitterend resultaat heb je er mee gemaakt meid, heel erg mooi!

Maria Matter zei

Wow, this is gorgeous Amanda!!
hugs

Thank you so much for sharing @ Inspire Me Fridays!

Kezzy zei

Gorgeous card, love the natural colours. Thank you for joining us at That Craft Place Challenge Blog :-) Kerry x