woensdag 6 maart 2013

DS4J Colour my world




Today a new Challenge starts at the lovely blog of Digistamps4Joy, and I'm sorry it will be my last contribution to this wonderfull Design Team. First I want to say special thanks to Margy for giving me the opportunity to be part of the team, I had a lovely time with you and the girls, and I'm sure keeping an eye (or two) on you and the girls. I loved working with the images you provided.

The last challenge is called "colour my world, and you have to use the colours in the photo, red, white, blue, yellow and you can make any combination with them you want.

This card is a special one for me, I used the lovely digi "Champagne" (available in the shop), the card is made for my daughter's birthday at the end of this month, and she loves horses......The papers are from MME, the text is from Different Colors, I also used some flowers, butterflies (Cheery Lynn). I also did the backside, I put on a pic from our horse Caesar and a little paperbag with a special letter. The card is made with the dies from Sissix, you can create a wonderfull card or album with them.

I hope a lot of you girls will take part at this challenge, it's a great one, so use your creativity, you have none? Hop over to the blog and see what my teammies made, so inspiring!

Vandaag start de nieuwe challenge op het blog van Digistamps4Joy, en dit is helaas mijn laatste bijdrage voor dit geweldig fijne en leuke Design Team. Ik wil vooral Margy bedanken, zij gaf me de mogelijkheid om deel te nemen, en gaf me alle vrijheid, en dan natuurlijk de teamleden, stuk voor stuk prachtige dames, met een gouden hart, ga jullie missen dames, maar ik blijf jullie en jullie werk natuurlijk volgen.

Deze challenge is een kleurenchallenge, volg de kleuren van de foto, wit, blauw, rood en geel en elke combinatie is natuurlijk ook ok. Voor mij is dit een speciaal kaartje, ik heb hem alvast gemaakt voor Lisa's verjaardag, eind van deze maand. We zijn gek op paarden en zij al helemaal, dus de keuze was snel gemaakt, met Champagne (verkrijgbaar in de winkel). De papiertjes zijn van MME, de tekst is van Different Colors, verder zitten er wat bloemen en vlinders op. Ik heb ook de achterkant bewerkt, een foto van ons paardje Caesar en een kleine paperbag met een speciale brief voor de jarige job.

Bedankt voor je bezoekje, liefs Amanda

7 opmerkingen:

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Lieve groetjes Marianne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een schitterende kaart.
Groetjes Miranda

Jackie C zei

really beautiful Amanda! xx

Just me... zei

Prachtig gedaan! Mooie kleuren en een heel leuk modelletje.

Liefs,
Diana.

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Amanda, super mooi gemaakt.
Ik zie je wel op facebook en op je blog.
Jammer dat je er niet meer bij bent was wel fijn niet meer als enige hollander er bij tezitten.
Maar ik kan het heel goed begrijpen ik zou het ook niet kunnen als ik er ook nog bij werkte.

groetjes en tot gauw.

karin

marja zei

Hoi Amanda,

Wat een schitterend kaartje, super!
Via via kwam ik op je blog, wat een prachtige creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden.

Lieve groetjes Marja.

Ellis zei

Stunning card you made for the challenge! =) Great decorations!
Hugs, Elenor