zaterdag 1 februari 2014

Flowerfull Heart



Gisteren verwend door mijn lieve vriendinnetje (thanks Ilona) en een mooie stempel voor mijn verjaardag gekregen. De handjes jeukten dus heb er meteen een kaartje mee gemaakt, 't is tenslotte bijna Valentijn en ik geloof dat dochterlief nog een paar kaartjes nodig heeft.

De stempel is van SU en heet Flowerfull Heart en ik heb gestempeld met Bermudy Bay en Cherry Cobbler, verder wat smalle strookjes van het mooie nieuwe papier dat uitgekomen is, twee stukjes lint en de Gorgeous Grunge gebruikt met Crumb Cake.

Yesterday my dear friend gave me a belated birthdaygift, thanks hun(Ilona), I just had to use is immedately, the stamp is called Flowerfull Heart and DD Lisa needs a few Valentine Cards this year. For stamping I used Bermuda Bay, Cherry Cobbler and the Gorgeous Grunge with Crumb Cake.

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes Amanda

7 opmerkingen:

Marian zei

Wat een mooie stempel, en je een prachtige kaart ervan gemaakt. De liefde spetters ervanaf. Groetjes

Crea Ankie zei


Super mooi Amanda !

Ankie

KarinsArtScrap zei

heel mooi Amanda en nog gefeliciteerd.

gr karin

Tineke van der Linden zei

Prachtige harten op de kaart! Heel mooi verweerkt.
Hihi...Lisa zet je lekker aan het werk ;-)
Groetjes Tineke

Corrie zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooi zeg....die stempel

groetjes Corrie

Marianne zei

Ziet er weer geweldig uit.
Fijne zondag.
Liefs, Marianne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel erg mooi.
Liefs Miranda