donderdag 6 maart 2014

Psssst.....


Dit kaartje is gemaakt met de SU-set Happy Watercolor, en Happy word ik ervan hoor, vind vooral deze stempel samen met het achtergrondje zo mooi, ben een beetje verliefd. De kleuren zijn van het karton zijn Soft Suede en Coastal Cabana, de achtergrondvlekken zijn ook met Coastal gedaan en de bloem en tekst zijn gestempeld met Soft Suede. Verder een touwtje en wat parels.

I made this card with the SU-set Happy Watercolor, and it really makes me happy, I love this set, I think I'm in love a little. I used the colors Soft Suede and Coastal Cabana, with Coastal I did the ink-spots on the background. The flowers and text are stamped with Soft Suede, I used some twine and pearls to go along with it.

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes Amanda

7 opmerkingen:

marion zei

wauw supermooi, liefs, marion

Marian zei

Wauw wat mooi en de stempel prachtig
Groetjes

Louise zei

Kan me voorstellen dat je er Happy van wordt, wat een schitterend kaartje Amanda!.


gr.LOuise

Diana zei

Schitterend!!
Liefs, Diana

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel mooi.
Liefs Miranda

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Amanda.

Nou ik heb de stampin up 1 keer gedaan om het mee temaken.
maar ik vind het veelste duur ook zo'n avondje van 2 uur.
moest 12.50 betalen en dat voor een doosje en een paar bloemen.
Dus voor mij hoeft het niet meer.
Maar de spullen zijn mooi op elkaar afgestemd.
En ik vind de kaarten van jouw en lida ook heel erg mooi.

gr karin

Margreet zei

Zo simpel, maar zo mooi Amanda!
xxx Margreet