zondag 7 augustus 2011

Foto-album met de foto's van Rome 2009

Begin van dit jaar, hadden we van Freubelen een clubdag, het projectje was een onwijs leuk boekje wat je voor verschillende dingen kon gebruiken. Ik wilde graag een voorbeeld maken maar door mijn gebroken vinger, strandde ik ergens en daarna had ik niet meer de inpiratie om het af te maken. Met het opruimen van mijn hobbykamer kwam ik het deze week weer tegen en heb mezelf een shop onder mijn kont gegeven, en het is eindelijk af. Ik heb het mooie Frosted van Tilda gebruikt en de vakantiefoto's van Rome van 2009 erin verwerkt en ik ben best blij met het resultaat. Er zit in oktober weer een clubdagje aan te komen, ik hoop dat ik ook een voorbeeldje van HET projectje kan maken, ik weet al wat het is, en het is weer zo mooi.....

At the beginning of the year I had a craftingday, the project was a stunning Album that could be just for different thing. I wanted to make an Example, but due to my broken finger then, I didn't succeed, after that I had no Insparation left. While I was sorting out on my crafroom I kicked my self onder the .....and I finally finished it. I used the beautiful designpapers from Tilda called Frosted and used my holidayphoto's from Rome 2009, the city that has my heart!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes Amanda

20 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat is je 'het' mooi geworden. op naar de volgende;)
liefs miranda

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit Amanda!

Groetjes,Willy

Silvia zei

Wat een schitterend album Amanda.

gr. Silvia

Katinka zei

Erg leuk geworden !

Groetjes
Katinka

marion zei

Wauw Amanda, wat superz prachtig dit, hier steken heel wat uurtjes in, maar het resultaat mag er zijn zeg, schitterend ! Liefs, Marion

Unknown zei

Hoi Amanda, wat een prachtig album, ik moet echt ook weer eens aan de slag met scrappen, ik heb nog zoooveel foto's liggen. Nog een fijne zondag, groetjes, Frea

Hetty zei

Wauuuw Amanda wat is het een super
gaaf boekje geworden

gr hetty

Anoniem zei

Hoi Amanda wat ontzettend mooi is dit.
Prachtig papier en zo mooi versierd echt schitterend!!

Groetjes Jannie.

Darlene zei

WOW this is GORGEOUS Amanda! Love your choice of colors ... works perfectly! The image of your little one is precious ... Mmmm that ice cream looks good! LOL!
Fabulous job ... I have a lunch bag album 'started' ... thanks for inspiring ME to get busy!

Alina zei

heel erg mooi geworden, Amanda!
groetjes, Alina

Christa zei

owwww wat gaaf amanda echt mooi zeg xx christa

marja zei

en o zo mooooooooooi amanda!!!!
prachtig gemaakt!

lieve gr. marja

Lia zei

schitterend gemaakt amanda heel mooi gedaan
liefs Lia

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat gaaf is jouw HET Amanda!!! Leuk met de mooie foto's ;)
Nu op naar het volgende HET!! Ook de andere crea's tijdens mijn vakantie zijn super.
Groetjes Tineke

Riet zei

Schitterend Amanda.

Liefs Riet.

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtig album, heel leuk gemaakt!

liefs, merit en annemarie

nicolet zei

Ooh wat een schitterend herinneringsboekje!
Groetjes Nicolet

Christa zei

HET is prachtig geworden! Schitterend om steeds weer in te kijken ...

Groetjes van Christa

cornelie zei

Ooooh Amanda wat is dat mooi geworden!!!!!! Wat een prachtig aandenken! Kan niet wachten tot ik het in werkelijkheid kan bewonderen!!!Liefs, Cornelie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een super mooi boekje Amanda, erg leuk met prachtige foto's.
Groetjes van Jacqueline