zondag 14 augustus 2011

House Mouse



Nog weer eens een kaartje gemaakt met een House Mouse, dit afdrukje gekregen van een lief vriendinnetje, dank je wel Cornelie! De papiertjes zijn het allerlaatste restje van Doudle Bug en de stempel is ingekleurd met mijn Prisma Potloden.

I made a card with this House Mouse Stamp, I got it from my dear Friend Cornelie, thanks Girl. The papers are Doudle Bug, the last few strokes, I have no more now. The Stamp is colourd with my Prima Pencils.

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes Amanda

15 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat een lieve kaart! Die stempel is echt schattig!
grtz Jolanda

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een mooi vrolijk kaartje
groetjes miranda

Unknown zei

Wat een ontzettend lief kaartje!

groetjes, Joke

marion zei

Wow prachtig Amanda, ik vind house mouse zulke keigaaf lieve stempels en ik vind dit een heel vrolijk kaartje geworden. Liefs, Marion

CreaSjouk zei

Wat een ontzettend leuk kaartje!
Groetjes Sjoukje

Katinka zei

Tis weer een leukje! Ik heb dit papier ook in mn handen gehad vandaag, maar vind het zo mooi dat ik het zonde vind om te gebruiken...haha

Groetjes Katinka

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje ,jammer dat het papier op is ik vind het Fantastisch leuk!!!

Zw@@n zei

Oh wat n schattige kaartje. Ik ben helemaal weg van de kleuren en het papier.
Liefs, Wilma

Unknown zei

Hoi Amanda, wat een poepie zeg. Die House Mouse stempels zijn errug schattig. Groetjes, Frea

Willy's creations zei

Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt.

Groetjes,Willy

Tineke van der Linden zei

Wat een superlieve kaart Amanda! Een schattig stempeltje.
Groetjes Tineke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Amanda.

Liefs Riet.

Thea zei

hallo amanda wat een lieve kaart zeg en wat mooi gekleurd ook, probeer ook volger te worden maar het lukt niet ik hou het in de gaten hoor groetjes thea

Thea zei

ach wat stom, ja kan je merken dat ik net blog, was dus al volger pff haha groetjes thea

cornelie zei

Wat is ie lief geworden!!! Liefs, Cornelie