dinsdag 31 januari 2012

Kerstkaartje....


Ik doe op een aantal clubjes mee met de kerstlijsten, dit is kaartje nummer 3, gemaakt met een restje oude papiertjes, waren de laatste stukjes en ik weet niet meer van wie.....alleen dat ik ze ooit bij Carmen van Card Art heb gekocht. Het stempeltje is een Hanglar, ingekleurd met copics, verder een tekstje, wat brad en de sneeuwvlokken van Marianne Design.

Ooooh enne de uitslag heb ik nog niet, de arts stond te opereren, vrijdag ga ik in de herkansing.

This card is made with the last bits I had, have no clue from who, I bought them so long ago. The stamp is Hanglar, colourd with copics, used some brads and a text an the snowflakes from Marianne Design.

I have no results yet form the scan, the doc was in surgery, have to wait till Friday....

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes Amanda

17 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Marianne

Louise zei

Wat een lieffie Amanda, nou hopen dat je vrijdag dan de uitslag krijgt, ben benieuwd!

gr.LOuise

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Amanda

Groetjes Corrie

Zw@@n zei

Prachtig kaartje, Amanda. Helemaal mijn kleuren, lekker fel. En je Hanglar heb je mooi gekleurd. Liefs, Wilma

Tineke van der Linden zei

Superleuk is je kerstkaartje!
Groetjes Tineke

diana68 zei

prachtige kaart Amanda en de onderstaande vind ik ook helemaal leuk !!

diaan x

ennuh ben heel benieuwd naar de uitslag van je rug......

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leukerd.
Hoop dat je vrijdag wel de uitslag krijgt.
Groetjes Miranda

marion zei

Wat een schatje Amanda. liefs, Marion

nicolet zei

OOh wat is deze leuk geworden!
Groetjes Nicolet

Lia zei

woww super mooi kaartje en wat jammer dat je de uitslag nu nog niet heb, ik hoop echt dat je vrijdag de uitslag weet
liefsss Lia

Marian zei

Weer een prachtige kaart
Groetjes

Willy's creations zei

Ziet er schattig...jij gaat gewoon door met kerstkaartjes maken..hihi

Groetjes,Willy

marja zei

prachtig kerstkaartje amanda!!!
sterkte alvast voor vrijdag hoor!


lieve gr. marja

Unknown zei

Hé kijk, een kerstkaartje en wat een leukje. Ben jij even op tijd dit jaar haha!! Groetjes, Frea

Ballie (Bennarda) zei

Amanda, wat een super mooi kerstkaartje, hele leuke kleuren en vrolijk.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

anita01 zei

Even een dik compliment, kaarten naar mijn hartje hoor...

Slaap lekker en...vind je maar een kanjer.

Warme groetjes,
Anita

Sandy zei

I know one thing - it is time for me to start making Christmas cards for 2012. Thanks for the beautiful inspiration!!
Sandy