zondag 15 januari 2012

Valentijn's kadodoosje


Deze week zag ik op een aantal blogs leuke kado-doosjes langskomen, enne ik dacht.....volgens mij heb ik nog een mal liggen.....en die heb ik gevonden, zat nog helemaal dicht in de verpakking, shame on me, nooit gebruikt dus. De mal is van Rayher en ik heb kraftpapier gebruikt samen met Bo Bunny, Crazy Love Collection. Het stempeltje is een Hanglar, ingekleurd met copics, het hart is een mal van Nellie. Verder wat rub-ons gebruikt die ik nog had liggen. Er zal binnenkort nog wel een doosje voorbij komen, heb ook nog een vierkante mal, ook ongebruikt......

This week I saw some stunning giftboxes at blogs in Holland, I thought......I think I've got a sheet for that.....and I found it, have it for a long time, and never used it, shame on me. The sheet is from Rayer and I used kraftpapers together with Bo Bunny, Crazy Love Collection. The stamp is Hangla, colourd with copics. The hart is a die from Nellie, the rubons are the finishing touch.

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes Amanda

20 opmerkingen:

Marian zei

Heel leuk fijn doosje en prachtig bewerkt
Groetjes

Annette zei

Zo hebben we allemaal nog wel wat liggen wat we nog niet gebruikt hebben! Heel leuk dit doosje!
Prachtig ingekleurd!
xoxo Annette

m@deliefjuh zei

haha super leuk! ik ben inderdaad net zo.. van alles in huis.. maar gebruiken :) maar die pillowboxjes zijn zo leuk om kadootjes in te versturen :) helemaal leuk is ie van jou weer geworden

Anja zei

Weer een heel mooi doosje.Fijne week.

Groetjes Anja

Louise zei

Hier nog zo een hoor, heb dan wel uitgepakt maar sommige dingen ook nog nooit gebruikt dus schaam je niet.
Maar hij is hartstikke leuk geworden en ik denk dat je vast wel meer zal gebruiken.

gr.LOuise

Riet zei

Wat een prachtig doosje heb je gemaakt Amanda.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat een super mooi doosje en volgens mij heeft
iedereen wel iets liggen wat nog nooit gebruikt is
ik tenminste wel hoor

gr hetty

Martha zei

Prachtig is dit Amanda!! Super leuk die doosjes!!
Groetjes,
Martha

marion zei

Hij is supergaaf hoor ! Liefs, Marion

Christa zei

superr leuk amanda, ja die doosjes blijven het zo leuk doen gaaf hoor xx christa

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk en prachtig doosje.
Groetjes van Jacqueline

Miranda Slagboom-de Groot zei

Ach wat ziet dat er mooi uit.
Groetjes Miranda

Unknown zei

Een liefje!!

Betinaxx

Anoniem zei

Hoi Amanda wat een super leuk kado doosje heb je gemaakt.
Ja zo hebben we allemaal wel iets liggen waar we nog nooit iets mee hebben gedaan.
Ik roep dan altijd geen betere raad als voorraad.(lol)

Groetjes Jannie

Willy's creations zei

Dat ziet er schattig uit!

Groetjes,Willy

Tineke van der Linden zei

Een superleuk doosje Amanda!
Eh...ik herken het wel... We hebben dat "probleem" denk ik allemaal... ;-)
Groetjes Tineke

Inkypinkydelights zei

Amanda this is lovely! I like this image much much better than the one I used today! lol Judy x

Kaatje zei

superleuk doosje! Dat papier blijft mooi he?

groetjes,
Annika

Inkypinkydelights zei

I see you have just bought your flowers from WOC Amanda. There is another place too called Mulberry Crafts, they are good too. Judy x

CreaSjouk zei

Mooi doos!
Groetjes Sjoukje