zaterdag 21 november 2009

Challenge Double Dutch





Op de challengeblog van Double Dutch staat weer een hele leuke sketch. Ik ben dol op sketches. In eerste instantie heb ik het kerstkaartje gemaakt, papier van Fancy Pants, stempeltje van CC-design. Daarna heb ik er ook nog een gewoon kaartje mee gemaakt, dit papier is van Bo Bunny, Back to Backs en de stempel is van Magnolia. De bloemen zijn gemaakt met de retroponsen en de brads ook van Bo Bunny. Er lag nog een oude link to link pons met een mooi bladmotief, helaas de pons is overleden, hij zit muurvast....toch nog maar eens een andere bladpons aanschaffen het maakt de kaart wel meer af.

Wens jullie allemaal een fijn weekend! Bedankt voor jullie lieve berichtjes bij de vorige kaartjes.

Lieve groetjes Amanda

14 opmerkingen:

marijke zei

hoiiiiiiiii..... wat zijn ze weer lieffff echt plaatjes van kaartjes meid

Willy's creations zei

Wat een snoezige kaartjes heb je gemaakt.

Hobbygroetjes,Willy

diana68 zei

mooie kaartjes Amanda...jammer van de pons.

Diaan x

Caroline zei

Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt !!!!!!
Ook ik had een vastzittende pons, ik heb hem op zijn kop gelegd en er WD40 in en op gespoten (smeermiddel, staat in iedere schuur ;-) )
En ...... na een paar uur hoor ik hem opeens loskomen, daarna om de smeer weer eruit te krijgen door wat restpapier geponst en schoon en soepel was hij weer !!!!!

Anoniem zei

Super leuke kaartjes Amanda ;0)

Fijn weekend!

Anoniem zei

Hoi Amanda wat zijn ze weer schitterend.Twee de zelfde sketch met ander papier en je heb twee heel verschillende kaarten echt gaaf.
Jammer van je pons heb ik ook wel eens heb ik hem op de betonnen grond gegooid (niet te hard hoor) maar hij kwam wel los.

Groetjes Jannie

Amarins zei

Amanda, je hebt er weer twee super mooie kaarten van weten te maken, heel erg leuk!
Groetjes en een fijn weekend,
Amarins

Maria zei

Wat een mooie kaarten Amanda! Leuke bloemen en mooi papier!

groetjes Maria

Alina zei

twee hele mooie kaarten, Amanda, maar wat jammer van je pons!
groetjes, Alina

Anoniem zei

wat zijn ze gaaf geworden meissie!!!!! Ben helemaal inluv met het koekmeisje hahaha. Nog gelukt om je pons "vrij"te krijgen of had je hem al gedumpt? groetjes, Cornelie

Janny zei

schitterendddd Amanda!

Anoniem zei

Hoi Amanda,

Als je even op mijn blog kijkt, heb ik een award voor je!!
Je hebt een leuk blog om te volgen!!!

Groetjes, Jannie

marjolijn zei

Supermooie kaartjes.
Ik ben vandaag voor het eerst op je blog maar ik kom zeker vaker kijken.

Liefs Marjolijn

Unknown zei

mooie kaarten Amanda :D!

xxBetina