zaterdag 7 november 2009

Speeltuin

















Afgelopen zomer heb ik tijdens een dagje speeltuin wat foto's gemaakt van mijn "kleine" meisje of liever gezegd Prinsesje. Ik ben gek op albums en was verliefd op dit kastelenalbum van Kaiser Kraf, samen met het echt rose meisjespapier van Doodle Bug is het wel geworden wat ik in gedachten had.

Meisjes wens jullie allemaal een fijn weekend, morgen is het hier weer een soort van spannend, want dan gaat dochterlief afzwemmen voor haar B, dus moet nog even snel haar kaartje afmaken.

Bedankt voor het langskomen, lieve groetjes Amanda

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is een hele mooie speeltuin geworden en wees maar heel trots op je kleine en mooie meisje

groetje willie

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit...mooi album is het geworden.

Hobbygroetjes,Willy

Anoniem zei

Wat een schitterend speeltuin album is het geworden.
Echt voor een prinsesje.
Daar heb je wel veel werk aan gehad denk ik maar je heb wel iets geweldig moois als herinnering.

Groetjes Jannie

Martha zei

Kan maar één ding zeggen: WAUW!!! En leuke foto's zeg :)
Groetjes,
Martha

Janny zei

oooooh woooooow prachtig mooi!

Amarins zei

Deze is echt keigaaf, heel heel mooi.
En is het afzwemmen gelukt?
Groeten,
Amarins

Amanda zei

Dank jullie wel! En ja hoor ze is geslaagd Amarins.

Liefs Amanda

Just me... zei

wow, dit is echt een mooi album geworden. Heerlijk he, scrappen voor een meisje.

Groetjes van Diana.